dinsdag 12 november 2013

Week 6

Gastles; Louis Neven 11-12-12013

We kregen een gastles van Louis Neven. Hij werkt bij het lectoraat. 
Hij kwam ons vertellen over; 'The Technification of Ageing'. Dit ging onder andere over Robotica en Telecare.




Congres; Active Ageing 12-12-2013

We zijn naar een congres over Active Ageing geweest in Papendal. Onze leraar Lowie van Doninck kwam hier ook aan het woord over de Blue Zones.
's middags heb ik twee workshops gevolgd. Een over: duurzame inzetbaarheid van senioren. Hier snapte ik niet veel. Er werden veel termen gebruikt die ik niet kende waardoor ik het moeilijk te volgen vond. De tweede workshop ging over: samen zorgen voor de inrichting van een vitale woonomgeving. Deze workshop vond ik leuk en interessant. Er werden duidelijke voorbeelden gegeven.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten